Monday, September 5, 2011

im gonna miss him ):

hey .


macam mane nak mulekan mukadimah ni ? errr straight to the point jelah . okay , dye nak pergi jaoh dah dpd aku (hmm tak mungkin lah aku sorang je kan) kenape dye kene pegi sampai sejaoh tu , aku tak penah terpikir pon nak jadi macam ni . bile dekat pon aku punye lah rindukan dye , ni pulak dah jaoh beratus batu -,-' aku susah nak terime .


dah dekat 10 bulan kitorang kenal , macam2 dah kitorang lalui . susah senang same2 , gelak ketawa same2 tapi nanges laen2 lah . aku ni lembut sikit hatinye (dah name perempuan kan) , so senang lah nak keluarkan air mate yg berdozen bergelen berbotol ni . puas sangat bile dah nanges even aku tak cerite kat dye pasal kesedihan aku ni . bile2 mase je aku bole nanges bile teringatkan last kesalahan yg aku buad sampai dah tak boleh nak berpatah balek .  aku sayang sangat kat kau lah gemok even aku ego sekali pon . entah , aku rase hepy dapat kawan ngan kau . you can make me laugh , you can make me smile .


kau ingat lagi tak ape yg penah jadi sepanjang kite kenal  ?
  • kau perasan tak kite kenal kat mukebuku even kite ni sebenarnye schoolmate kan dulu ?
  • aku belajar makan tetel (makanan yg aku tao hanye ade kat limbongan je) dpd kau . first time aku dengar name makanan smpai mcm tu -,-
  • boleh terserempak pulak ngan roadblock smpai aku kene tukar tempat driver and drive kete yg aku tak penah bawak tu . mengaum kejap lah MAN time tu haha :D
  • mase birthday aku , kau bagi aku hadiah barang silver time kat jj . tapi kat sini aku nak JUJUR ngan kau yg bende tu dah hilang time purse aku kene curik . ingat tak aku penah bg tao ? aku tak sengaje , aku sayang sgt bende tu sbb tu jelah barang yg aku dpat bawak pegi mane2 supaye aku akan selalu ingat kat kau . aku takot nak bg tao waktu dulu sbb aku takot kau marah . maafkan aku )':
  • kau buad bende yg tak sepatotnye kau buad time pagi yg aku marah kau gile babi sbb kantoi text ngan perempuan tu . ingat lagi tak kau buad ape ? bende tu tak patot kau amek tao tak . arghhhh *#$!!&%
  • hmm banyak lagi aku nak cite tapi tak jadi lah , privacy kot . biar aku ngan dye jelah tao eh ? haha


    and now he gonna leave me eventhough we're just friend , for me a really good friend . susah lah aku nak lupekan dye sbab dye funny , hepy lah hidop lau berkawan ngan dye . korang try lah kawan ngn dye , nanti aku share FB LINK okay kat korang haha (werkk ! tak boleh pon senanye) for 2nd time yg aku nak bg tao aku sayang dye , tak kesah lah hati aku saket ke , jiwe aku sengsare ke , aku akan tetap text dye mcm bese (geli tak? muntah lah cepat) 


    bile dye dah ade kat sane nanti , mesti dye akan busy . mesti susah dah nak reply text aku , kol aku pon maybe sebulan sekali , sedihnye )": mesti nanti dye bosan dah nak kawan ngan aku kan ? aku tao dah , mesti nanti dye dah lupe kat aku , mesti dye tak rindu kat aku (banyaknye mesti aku) nanti mesti jugak dye jumpe kawan perempuan baru yg lagi best dibuad kawan , aku ni dah lah membosankan . 

    awak , tak mungkin kan sume ni ? please katekan IYEEEE ! dah lah nanti awk jarang balek negeri , makin lara lah sy kat sini . sobsobsob ! 

    ya allah , kuatkan lah semangat aku . ingat pesan mak abah , kau tu dah lah anak sulung . adoyy syidaa syidaa , parah kau ni JAH ! hmm dah lah , aku tak patot cite lebih lebih . kang melalot sampai ke mane pulak kang , aku bukan minat sangat pon tulis blog . ni pon dah kire macam pecah rekod gak lah cite sadis sadis kat sini . marah pulak banban bace pe yg aku luahkan ni , soryy taw ): nantikan lah entry aku yg terbaru pulak lepas ni okay lau aku rajin update lah -,-




    P/S : aku akan cube sayangkan kau sampai nafas aku yg terakhir even aku bertepok sebelah tgn pon . nak maen tepok amai amai mcm gegerl boboy mmg tak mungkin lah kan . hmm imy ):


    2 comments: